Jako producent i właściciel marki WINGS posiadamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta hurtowego i detalicznego. Jeśli szukasz odpowiedzialnego partnera biznesowego, dostawcy produktów wysokiej jakości w niskich cenach, sprawdź naszą ofertę.

Z myślą o przedsiębiorcach umożliwiamy kupno naszych produktów w cenach hurtowych. Możliwość skierowana jest do osób prowadzących sklepy internetowe, sprzedaż na aukcjach, sklepy stacjonarne, są eksporterami lub posiadają hurtownie.

Zostając naszym partnerem handlowym masz dostęp do atrakcyjnych progów rabatowych, szybkiego terminu realizacji zamówienia oraz wysokiej marży z zysku.

Korzyści ze współpracy:

  1. Bardzo dobry kontakt i stałe doradztwo.
  2. Szynka i sprawna realizacja transportu.
  3. Wsparcie sprzedażowe i reklamę.
  4. Niskie ceny hurtowe i bardzo dobre rabaty progowe.

  1. Załóż konto na stronie www.domifito.pl. Przy rejestracji podaj nazwę i numer NIP.
  2. Po założeniu konta przejdź na stronę Moje konto (w prawym górnym rogu), wybierz „Dodaj pierwszy adres” (https://domifito.pl/adres) i wypełnij wymagane informacje o Twojej firmie.
  3. Wyślij maila na adres b2b@wingsbrand.com z następującymi informacjami o Twojej firmie:
    1. Nazwa
    2. Adres
    3. NIP/REGON/KRS
    4. Nazwa użytkownika na stronie www.domifito.pl
    5. Dokument rejestracyjny firmy (CEIDG/KRS)

    Jeśli planujesz sprzedaż internetową naszych produktów, podaj również:

    1. Domenę sklepu internetowego i nazwę użytkownika na portalach aukcyjnych.
  4. Po zweryfikowaniu konta zostaną do niego przypisane odpowiednie progi rabatowe.
  5. Mogą Państwo dokonywać zakupów na stronie z rabatem.

Najczęstsze pytania dotyczące sprzedaży hurtowej:

Teraz po zalogowaniu możesz dokonywać zakupów na naszej stronie internetowej z odpowiednimi rabatami, które będą widoczne na stronie z produktem.

Po złożeniu zamówienia zostanie wystawiona FV pro forma i wysłana na podany adres e-mail. Zamówienie będzie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego produktu, klient zauważy w nim jakiekolwiek wady, ma prawo zareklamować go bezpośrednio u producenta. Przez wady uprawniające klienta o reklamacji rozumie się uszkodzenia mechaniczne opakowań powstałe nie z winy przewoźnika, jednak ujawnione od razu po rozpakowaniu przesyłki lub przypadek, gdy towar jest niezgodny z zamówieniem. W celu zgłoszenia reklamacji należy wysłać wiadomość na adres mailowy reklamacje@wingsbrand.com z dokładnym opisem wady.

Wadliwy towar wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym lub korespondencją mailową oraz dowodem jego zakupu (fakturą, jej kopią) należy dostarczyć na adres na koszt klienta:

WINGS Sp. z o.o.

Ul. Elewatorska 29, 15-620 Białystok

Reklamację można złożyć w ciągu 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu.

Klient ma prawo odstąpić od umowy. W tym przypadku obowiązuje 30 dni na zwrot towaru od dnia jego otrzymania/odebrania. Produkt musi być pełnowartościowy, bez widocznych śladów użytkowania. O wcześniejszym zwrocie należy poinformować sprzedawcę drogą e-mailową na adres: b2b@wingsbrand.com. W wiadomości należy umieścić numer zamówienia.

Jeśli jesteś naszym stałym klientem, a nasza współpraca układa się dobrze, to jak najbardziej możesz otrzymać kredyt kupiecki. W tym celu skontaktuj się z naszym doradcą.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password